نوشته شده توسط : کمالی

گفت‌وشنود/چرافقط بیانیه‌می‌دهید؟!
كيهان: گفت: يك سايت ضدانقلاب خطاب به موسوي و كروبي و خاتمي نوشته است؛ چرا در خانه نشسته ايد و فقط اطلاعيه و بيانيه صادر مي كنيد؟
گفتم: پس چه كنند؟!
گفت: اين سايت نوشته است؛ بايد حركتي از خودشان نشان بدهند و اگر قرار بود فقط بيانيه صادر كنند كه به جنبش(!) و كشاندن هواداران به خيابان نيازي نبود.
گفتم: حيوونكي ها چي فكر مي كردند، چي شد؟!
گفت: همين سايت از سران فتنه پرسيده است؛ آيا مي توانيد گزارشي از اقدامات يكسال گذشته خود ارائه بدهيد؟ اصلا چرا رژيم شما را دستگير نمي كند؟!
گفتم: تعدادي شيره اي در زيرزمين خانه اي مشغول شيره كشي بودند، ناگهان پليس وارد شد و فرياد زد؛ بي حركت! يكي از شيره اي ها با تعجب به پليس نگاه كرد و گفت؛ كو حركت؟!
 
   
     
رد‌دانشجوی‌پولی‌درشورای‌نگهبان
به گزارش الف شورای نگهبان قانون اساسی در بررسی مصوبات مجلس شورای اسلامی درباره لایحه برنامه پنجم، مصوبه پذیرش دانشجوی پولی در دانشگاه های دولتی بدون آزمون را خلاف قانون اساسی تشخیص داد. بنابراین گزارش شورای نگهبان این مصوبه را خلاف اصل 85 قانون اسلاسی دانسته است. مصوبه مذکور برای اصلاح و رفع مشکل مذکور به مجلس بازگشت داده می شود.

گفتنی است نمایندگان مخالف مصوبه مذکور در روز بررسی آن (از جمله نادران و توکلی) نسبت به خلاف عدالت و قانون اساسی بودن این مصوبه تذکر داده بودند. این نمایندگان هم چنین اعلام کرده بودند مصوبه مذکور حتی برخلاف سیاست آزاد سازی دولت است و جا را برای فعالیت بخش خصوصی محدود می کند.

نماینده دولت در موافقت با این مصوبه اظهار داشته بود که برخلاف ادعای منتقدان قشرهای متوسط به پایین از این مصوبه نفع می برند و افراد در مناطق دورافتاده خواهند توانست به این ترتیب وارد دانشگاه ها شوند.

دولت با همراهی هیئت رئیسه تلفیق، در چندین جای مختلف برنامه نسبت به گنجاندن برنامه های آزادسازی و واگذاری مدارس، دانشگاه ها و اماکن ورزشی دولتی اقدام کرده بود که با مخالفت نمایندگان تاکنون بیشتر این موارد رد شده است
 
   
     
درخواست‌کواکبیان‌ازنماینده‌ولی‌فقیه
رییس فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی،در دیداربا حجت الاسلام محمدیان نماینده نهاد ولی فقیه دردانشگاه‌ها خواستارفراهم شدن زمینه ملاقات اعضای این فراکسیون با مقام معظم رهبری شد.
به گزارش ایسنا، مصطفی کواکبیان طی سخنانی درنشست مشترک فراکسیون متبوعش با نماینده نهاد ولی فقیه دردانشگاه‌ها ضمن تبریک عید سعید قربان، اظهار داشت که فراکسیون دانشگاهیان مجلس دربین بیش از 30 فراکسیون مجلس با 80 عضو و 64 عضو هیات علمی دانشگاه فعال‌ترین فراکسیون مجلس است.
وی ازنماینده ولی فقیه در دانشگاه‌ها خواستاردیداراعضای این فراکسیون با مقام معظم رهبری شد و افزود: دیداراعضای فراکسیون با مقام معظم رهبری و بیان نظرات در تلطیف فضای فعلی لازم است.
نماینده مردم سمنان در خانه ملت، خواستار ارتباط سیستماتیک فراکسیون دانشگاهیان با دفتر مقام معظم رهبری شد و گفت: نهضت نرم‌افزاری نیازمند نیروی انسانی بسیار قوی از لحاظ علمی و معنوی است که بتواند از عهده شرایط امروز جامعه برآید. این مهم با ارتباط سیستماتیک بین اعضای فراکسیون و دفتر مقام معظم رهبری با توجه به پتانسیل علمی و معنوی که فراکسیون دارد بهتر قابل مطرح شدن است.
کواکبیان خواستار حفظ جنبه پدرمأبانه نهاد ولی فقیه در دانشگاه‌ها شد و افزود: نهاد درمسائل مختلف باید جنبه پدری خود را حفظ کرده و فراتر از تشکل‌ها و مسائل رفتار کند. گاهی در برخی دانشگاه‌ها، نهاد در یک طرف قرار می‌گیرد، در صورتی که باید به گونه‌ای رفتار کند تا بتواند موضوعات پیش آمده را به درستی مدیریت کند.
این استاد دانشگاه با ابراز تاسف از برکناری برخی از اساتید دانشگاهی و زندانی شدن برخی دانشجویان به دلیل حوادث پس از انتخابات، گفت: این امور باید به گونه‌ای مدیریت می‌شد که امروز شاهد چنین وضعی نبودیم.
رییس فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه وزیرعلوم، اسلامی شدن دانشگاه‌ها را مطرح کرده است ولی دانشگاه‌ها آن را اجرا نمی‌کنند، گفت: اسلامی شدن دانشگاه‌ها با تساهل و تسامح دانشگاه‌ها حل نمی‌شود.
رییس فراکسیون دانشگاهیان مجلس، با انتقاد از جوی که منجر به سکوت بیش از حد دانشگاه‌ها شده است، گفت: سکوت بیش از اندازه دانشگاه‌ها به نفع نظام نیست، بی‌تفاوتی و غیرسیاسی شدن دانشجویان به ضررنظام است. به اعتقاد بنده مباحث سیاسی و علمی باید با رعایت مسائل مهم در دانشگاه‌ها وجود داشته باشد.
 
   
     
اختلاف لاريجاني با اصلاح طلبان
علي مطهري نماينده تهران در مجلس در گفت وگو با ايلنا، در پاسخ به سوالي در مورد واكنش برخي اصولگرايان نسبت به تعامل رئيس مجلس با اصلاح‌طلبان مجلس و تبريك آنان به لاريجاني، با بيان اينكه اصلاح‌طلبان دشمن نيستند تبريك آنها هيچ عيبي ندارد، اظهار داشت: رئيس مجلس بايد حالت پدرانه داشته باشد، زيرا وي رياست كل‌مجلس را برعهده دارد نه يك گروه خاص.

وي افزود: علاوه بر اين پايبندي به اصول و مباني فكري مهم است و نامگذاري‌هاي فعلي براي جناح‌ها اصالت ندارد. چه بسا اصلاح‌طلباني كه از بسياري اصولگرايان اصولگراتر هستند يا اصولگراياني كه از اصلاح‌طلبان اصلاح‌طلب‌تر هستند ‎؛ ملاك عمل افراد است نه ادعا و سخنراني.

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس در مورد انتقادات نسبت به رفتار لاريجاني در برخورد با جريان اصلاحات، گفت: اينها اختلافات بينشي است كه در فراكسيون اصولگرايان وجود دارد. يك بينش اصلاح‌طلبان را دشمن تلقي مي‌كند ومعتقد به حذف آنان از صحنه انقلاب است و بينش ديگري آنها را رقيب تلقي كرده و معتقد به رقابت سالم با آنهاست كه من اين بينش دوم را قبول دارم.
 
   
     
جلسه‌بسیج‌بابازرگانی‌برای‌یارانه‌ها
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جلسه امروز بسیج ادارات با وزارت بازرگانی برای همراهی بسیج با دولت در هدفمند کردن یارانه ها ، گفت: بسیج با دولت در اجرای هدفمند کردن یارانه ها همراه است.

سردار محمد رضا نقدی در نشستی خبری در پاسخ به  سئوال خبرنگار مهر در رابطه با بحث هدفمند سازی یارانه ها و نقش بسیج در این روند گفت: امروز بین بسیج ادارات و وزارت بازرگانی جلسه ای توجیهی خواهیم داشت که در آن همکاری میان بسیج و این وزارتخانه سازماندهی می شود.

وی افزود: در بسیج اصناف و ادارات همکاری خوبی با دولت برای اجرای هدفمند کردن یارانه ها داریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین درعین حال تصریح کرد: شاید اگر با موفقیت کامل از این جراحی بزرگ اقتصادی بگذریم بیشتر می توان در رابطه با اقدامات بسیج در همکاری با دولت برای اجرای این قانون سخن گفت.
 
   
     

چهره متفاوت سردار رادان

همشهری ماه: سردار سرتیپ "احمدرضا رادان" اگر چه در میان رسانه‌ها و مردم بیشتر به عنوان جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور و با لباس سبز رنگ نیروی انتظامی شناخته می‌شود، اما وی سابقه عضویت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس را نیز در کارنامه خود دارد.

گفتنی است سردار رادان دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بحران از دانشگاه امام صادق (ع) است.

 


                       
 

            
 
   
     
سوتیBBCدر اثبات‌هولوکاست

مدتی است که مجموعه مستند هایی با موضوع هولوکاست در شبکه بی بی سی فارسی پخش می شود. در این برنامه ها  سعی شده با تلفیق صحنه های بازسازی شده از دستگیری و کشتار یهودیان و گفته های شاهدان عینی و اندک تصاویر واقعی، وقوع هولوکاست برای مخاطبین اثبات شود.

این مجموعه مستند که به صورت کاملا حرفه ای تهیه شده، با استفاده از احساسات مخاطبین و ایجاد پذیرش ذهنی، مجموعه آمارهای بدون مدرک معتبر و بعضا غلط را به خورد مخاطبین خود می دهد.
 

اما آنچه می خواهم برای شما مفصل تر بگویم، سوتی جالبی است که شبکه بی بی سی در ارائه آمار کشته شدگان یهودی داده است.

در بخشی از این مجموعه مستند به  مسئله کشتار یهودیان در تربلینکا پرداخته می شود. در این بخش نیز طبق روال کلی مستند با تلفیق گفتار چند شاهد عینی و صحنه های بازسازی شده؛ به شرح جنایات نازی ها در تربلینکا پرداخته می شود.
در ادامه این بخش و بعد از شرح مظلومیت یهودیان بی گناه و جنایات نازی ها به ناگاه آماری تکان دهنده ارائه می شود.

مدرک چیست؟ یک تلگراف به صورت پیام رمزی از طرف هوفل (Höfle) درباره تعداد یهودیان منتقل شده به اردوگاه تربلینکا.


اصل این پیام به شکل زیر است که بی بی سی با قهوه ای کردن رنگ آن و افزودن عبارت

MOST SECRET

سعی می کند تا این تلگراف را به صورت یک

سند تاریخی

جلوه دهد.

 


دو نکته جالب در مورد این تلگراف:


1. اولین نکته جالب این است که عدد یهودیان منتقل شده به تربلینکا در این تلگراف 71355 نفر بوده است که به صورت رمزیT 71355  در متن تایپ شده است.


 

 اما بی بی سی تعداد کشته شدگان یهودی در تربلینکا را 713555 نفر ذکر می کند. یعنی حدود 650000 نفر بیشتر از آنچه در تلگراف اشاره شده است.



در حقیقت یک 5 به آخر رقم درج شده در تلگراف اضافه می کند.

جالب اینجاست که هیچ مدرک معتبری دیگری مبنی بر اینکه چرا این 5 را به آخر آمار اضافه کرده ایم بیان نمی شود.

من در اینترنت جستجو کردم و به این عبارت روبرو شدم:

the original reads 71355, but this is probably a typo as 713555 gives the correct totalo 

 + استناد به یک گزارش (

+

)  (

+

)

 

2. نکته جالب دیگر این است که در این تلگراف هیچ اشاره ای به کشتار  یهودیان نشده است، بلکه تنها گفته شده این تعداد آدم به این اردوگاه ها منتقل شده اند.

(

+

)

 
سخن من این است که چطور می توان برای ادعای بزرگی مبنی بر کشتار  بیش از 700.000 نفر تنها به یک تلگراف بسنده کرد و البته آن تلگراف هم غلط تایپی در حد 650.000 نفر داشته باشد و در آن اصلا سخنی از کشتن نیز گفته نشده باشد!!!

یعنی 700.000 نفر را در مدت کوتاه به یک منطقه خاص می آورند و می کشند و دفن می کنند و هیچ کس متوجه نمی شود و هیچ سندی نیست مگر همین تلگراف!

 

برای اینکه کمی بتوانیم مقایسه آماری بکنیم یادآور می شوم که تعداد شهدای جنگ تحمیلی هشت ساله، تنها

200.000

نفر بوده است.

 
   
     
   




:: بازدید از این مطلب : 417
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
   
تاریخ انتشار : 26 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: