نوشته شده توسط : کمالی

بانگ الله اكبر از فراز برج ميلاد
 
برج ميلاد تهران فردا به مناسبت سي و دومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي اقدام به برگزاري برنامه ويژه تكبير گويي و پرواز بادبادك ها از فراز برج ميلاد تهران مي‌كند.

 

 برنامه تكبير گويي به مناسبت ايام مبارك دهه فجر از فراز برج ميلاد تهران با حضور خانواده ايثارگران و شهدا فردا در ساعت 21 و با همكاري معاونت امور اجتماعي، فرهنگي و اداره كل امور ايثارگران شهرداري تهران برگزار خواهد شد.

جشنواره بادبادك‌ها ويژه برنامه برج ميلاد تهران براي كودكان و نوجوانان تهراني است كه اين برنامه با همكاري سازمان ورزش شهرداري تهران فردا از ساعت 15 تا 21 در برج برگزار مي‌شود.

بنابر اين گزارش از ديگر برنامه‌هاي برج ميلاد تهران به مناسبت ايام مبارك دهه فجر نور افشاني از محل برج ميلاد تهران است كه بازديدكنندگان مي توانند همزمان با بازديد از برج از اين برنامه استفاده كنند.

لازم به ذكر است كه تنها شهرونداني كه كارت دعوت داشته باشند مي توانند در 2 برنامه تكبير گويي از فراز برج ميلاد تهران و جشنواره بادبادك ها شركت داشته باشند.

 
روزنامه کیهان ستون ویژه شماره امروز خود را با اخبار مختلفی منتشر کرده که محور اکثر آن‌ها جریان فتنه است.

در واکنش به این حرکت، سایت خودنویس که توسط شماری از عناصر فراری خارج نشین مدیریت می شود، در مطلبی با امضای «دارا ایرانی» نوشت: نامه موسوی و کروبی به طور غیرتصادفی[!] با روز والنتاین یا عشاق مصادف شده است اما پرسشی برای من بی پاسخ مانده و آن اینکه جامعه واقعی چه قدر مانند فضای مجازی فکر می کند؟ فضای مجازی با اسامی اکثر مستعار (مانند نگارنده) هزاران فرسنگ به دور از ایران (باز هم مانند نگارنده) و به دور از ترس از دستگیری و بازداشت، پشت کامپیوتر می نشیند و می نویسد و البته خوب هم می نویسد ولی اینکه بتوان افراد واقعی جامعه واقعی با اسامی و هویت های واقعی و با ترس های واقعی را نیز به خود آورد مسئله متفاوتی است.

تحرکات در فضای سایبر بازتاب دهنده نیروهای اجتماعی نیستند

روزنت هم که توسط سلطنت طلبان فراری اداره می شود، در مطلبی به قلم یکی از عناصر مرتبط با محافل آمریکایی نوشت: تحرکات در فضای سایبر بازتاب دهنده نیروهای اجتماعی نیستند و قطعاً نمی توان فیس بوک و تویتر و بالاترین را نماینده جامعه ایران و خیابان های تهران دانست. روزنت البته در مطلب دیگری علناً وابستگی رژیم پهلوی به آمریکا را مورد تمجید و ستایش قرار داد.

موسوی و کروبی نمی‌دانند چه می‌خواهند

رادیو زمانه هم در تحلیلی تصریح کرد: مشکل اصلی اپوزیسیون در رفتارهای موسوی و کروبی است و اینها نمی دانند که چه می خواهند. محافل ضدانقلاب خارج نشین پیش از این در مقاطعی نظیر 22 بهمن 88، 11 و 12 اردیبهشت و 22 خرداد 89 بارها مدعی برگزاری تجمع خیابانی شده بودند اما بعدها با عناوینی نظیر درازگوش تروا مورد استهزای هم قطاران خود قرار گرفتند. با این حال و صرف نظر از نتیجه این خالی بندی های مجازی، آنچه برای سیاست بازان حرفه ای مذکور مهم است، داغ کردن فضای مجازی و ارائه بیلان کار به محافل آمریکایی و صهیونیستی و اروپایی فعال علیه ایران است تا در ازای این فاکتورها پول های هنگفتی بگیرند. برخی از عناصر ضد انقلاب بی خبر از این زد و بندها، معتقدند کسانی پای کامپیوتر در خارج و بعضاً در داخل می نشینند و پیتزا و کباب و پاپ کورن کنار خود می گذارند و از آنجا چنین القا می کنند که با جمهوری اسلامی می جنگند اما موعدهای اعلام شده که بدون هیچ اتفاقی سپری می شود این کاربران ساده دل و بی خبر از همه جا هستند که افسرده تر می شوند و آن داغ کنندگان فضای مجازی را به عنوان چوپان دروغگو می شناسند.

خاتمی با رژیم زد و بند کرده!

در همین حال، چند سایت ضدانقلاب دیگر و تعدادی از کاربران فیس بوک و توئیتر، نسبت به این درخواست موسوی و کروبی با دیده تردید نگریسته و هشدار داده اند که امروزه جمهوری اسلامی ایران به خاطر آنچه در خاورمیانه جریان دارد، از پشتوانه و اقتدار بیشتری برخوردار است و جوانان بسیجی در صورت مشاهده هواداران جنبش سبز(!) هر چه دق دلی از اسرائیل و آمریکا دارند را بر سر آنها خالی می کنند و برای کسب ثواب بعید نیست آنان را به قتل هم برسانند، لت و پار کردن که جای خود دارد. یکی از کاربران فیس بوک نیز خاتمی را به عنوان پشت صحنه این پیشنهاد معرفی کرده و معتقد است خاتمی با رژیم زد و بند کرده و قصد دارد در مقابل این خدمت که نتیجه آن قلع و قمع هواداران جنبش (!) است، جواز بازگشت به عرصه سیاسی بگیرد!

طنین «الله اکبر» ؛ ساعت 21 در سراسر ایران
 
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت:فردا شب همزمان با شب یوم الله22بهمن ندای «الله اکـــبــــر» به یاد «الله اکـــبـر»های بهمن57 در سراسر کشور طنین انداز می شود.

 

 

اصغر آبخضر در نشست خبری افزود: این مراسم ساعت21 در سراسر ایران اسلامی برگزار می شود.

وی گفت: همچنین در این ساعت آسمان مراکز استان ها و حدود400روستا نورافشانی می شود.

آبخضر افزود: مراسم نورافشانی در تهران در22نقطه برگزار می شود که 5 منطقه آن در ارتفاعات است.

 

راهپیمایی باشکوه سبزها در اینترنت!

توهم بیشمار بود در فضای اینترنتی از سوی سبزها در حالی صورت می گیرد که در دنیای مجاز هر فرد می تواند با ده ها اسم مختلف فعالیت کند. همین امر باعث شده که سران فتنه هم گول آمار و ارقام سایبری را بخورند اما در مقام عمل و دنیای واقع، در مقابل تعداد اندک هواداران خود فرار را بر قرار ترجیح دهند...

اقدام درخواست مجوز برای راهپیمایی از سوی فتنه گران در حالی صورت می گیرد که طبق نظرسنجی یک موسسه تحقیقات بین‌المللی که برای وزارت امور خارجه آمریکا فعالیت می‌کند، حدود 97 درصد مردم ایران، فرقه سبز را یک جریان منحرف وابسته به غرب عنوان کرده‌اند که قصد آنها ضربه زدن به کشور است .

این تحقیق که برای دستگاه دیپلماسی آمریکا صورت گرفته است، می‌افزاید که بیش از 90 درصد مردم ایران سران فتنه را نه تنها منحرف بلکه مستوجب مجازات می‌دانند و معتقدند که دستگاه قضایی باید با محاکمه این افراد، به جرم آنها رسیدگی کند.


از سویی دیگر گویا این حضرات از یاد برده اند که با افتضاحاتی که در طول سال جاری به بار آورده اند دیگر حتی طرفداران اندک خود را از دست داده و تنها تبدیل به یک «جنبش اینترنتی» شده اند که کارشان شده در سایت ها و وبلاگ ها پرسه زدن و علیه جمهوری اسلامی شعار دادن.

توهم بیشمار بود در فضای اینترنتی از سوی سبزها در حالی صورت می گیرد که در دنیای مجاز هر فرد می تواند با ده ها اسم مختلف فعالیت کند. همین امر باعث شده که سران فتنه هم گول آمار و ارقام سایبری را بخورند اما در مقام عمل و دنیای واقع، در مقابل تعداد اندک هواداران خود فرار را بر قرار ترجیح دهند.


به موضوعات بالا اضافه کنید این مسأله را که اکثر قریب به اتفاق مدیران و کاربران این سایت های ضد انقلاب اصلا در ایران نیستند و هیچ خبری از دنیای کنونی ایران ندارند.

این موضوع حتی در نوشته های این سایت ها نیز بیان شده است. برای مثال علی افشاری، اصلاح طلب فراری به خارج از کشور با اعتراف به این که جنبش سبز در طول یک سال گذشته، مرده ای بیش نبود می نویسد:

«هنوز معلوم نیست تحرکات در فصای سایبر چه میزان بازتاب دهنده نظر شبکه های فیزیکی و نیروهای اجتماعی است. ولی قطعا نمی توان فیس بوک، توئیتر و بالاترین را نماینده جامعه ایران و خیابان های تهران دانست و تفاوت ها را باید لحاظ کرد.

سایت خوئنویس نیز در مطلبی به همین موضوع اشاره کرده و نوشت:

«این روزها فضای جامعه مجازی تقریبا فقط به ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ می‌اندیشد و حوادث مربوط به قیام مصر تقریبا به بادفراموشی سپرده شده‌اند. روزی که تصادفا و یا شاید هم به طور غیر تصادفی با روز عشاق (والنتاین) نیز مصادف شده است. فضای مجازی آکنده شده است از مطالب گوناگون درباره این روز. ولی پرسشی که برای من بی‌پاسخ مانده است این است که جامعه واقعی ما یعنی مردم واقعی کوچه و خیابان‌های تهران تا چه اندازه برای این روز آماده هستند؟

بر روی عبارت جامعه واقعی تاکید می‌کنم برای اینکه تفاوت‌های جامعه واقعی و مجازی را به آشکار می‌توان مشاهده نمود. جامعه مجازی با اسامی اکثر مستعار (مانند نگارنده)‌ هزاران فرسنگ به دور از ایران (بازهم مانند نگارنده) و به دور از ترس از دستگیری و بازداشت پشت کامپیوتر می‌نشیند و می‌نویسد و البته خوب هم می‌نویسد ولی اینکه بتوان افراد واقعی جامعه واقعی با اسامی و هویت‌های واقعی و با ترس‌های واقعی رانیز به خود آورد و به خیابان کشاند این کاری است کارستان.»

 
 

تاکید هاشمی بر نمایش وحدت در ۲۲بهمن

به گزارش مهر، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ اتحاد مردم بود و با وجود حضور گروه‌ها و تفکرات متفاوت، اکثریت قاطع مردم از امام (ره) پیروی می‌کردند.

وی افزود: آن اتحاد، منجر به پیروزی چشمگیر انقلاب اسلامی شد و تبلور آن وحدت، هر ساله در مراسم ۲۲ بهمن قابل مشاهده است و در مراسم امسال نیز توصیه من به همه مردم و گروه‌های سیاسی این است که با نادیده گرفتن برخی اختلاف سلیقه‌ها، با حضور یکپارچه خود نشان دهند انقلاب متعلق به همه مردم ایران است.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: مردم در این روز با هوشیاری و ارزیابی درست از شرایط منطقه می‌توانند به همگان نشان دهند رمز موفقیت در اتحاد است.

وی با اشاره به موج بیداری اخیر در برخی کشورهای آفریقایی و خاورمیانه تاکید کرد: شباهت‌های زیادی میان این حرکت‌ها با انقلاب اسلامی قابل مشاهده است و همان انگیزه مقابله با فساد و استبداد در قیام مردم ایران، در آنجا نیز رویت می‌شود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: البته در تحرکات آن‌ها مسائل ملی و اسلامی با هم قابل مشاهده است، ولی تاثیرات انقلاب اسلامی در حافظه آنها باقی‌مانده و امروز قابل مشاهده است.

هاشمی رفسنجانی در پاسخ به سئوالی در خصوص ذکر خاطره‌ای از راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن پس از انقلاب گفت: راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن پس از انقلاب اسلامی همواره باشکوه برگزار شده است. مثلا در دوران جنگ تحمیلی که صدام تهدید می‌کرد در روز راهپیمایی به مردم حمله موشکی خواهد کرد، مردم گسترده‌تر حضور می‌یافتند و نشان می‌دادند که عزم‌شان برای حمایت از انقلاب راسخ‌تر شده است.

وی همچنین با اشاره به حضور وسیع مردم در برخی سال‌ها با وجود بارش برف و باران و سردی هوا گفت: مردم به همراه اعضای خانواده و حتی فرزندان خردسال در راهپیمایی شرکت و توجه جهان را به انقلاب اسلامی جلب می‌کردند.

تاملی بر بیانیه دو مزدور متوهم موسوی و کروبی


 

 
کسانی که از امثال بن علی و حسنی مبارک حمایت می کردند و می کنند ، همانهایی هستند که در فتنه 88 با تمام توان از میرحسین موسوی و دیگر فتنه گران حمایت کردند. اگر ذره ای غیرت ایرانی  و انسانیت در وجود سران فتنه بود ، از شرم حمایت افرادی چون نخست وزیر اسرائیل و رئیس جمهور آمریکا و حتی مبارک خائن باید آرزوی مرگ می کردند.
alt

در روز های اخیر، جهان  شاهد جوشش ثمرات انقلاب اسلامی ایران در کشورهای اسلامی است . صدای حق طلبی ملت ایران اینبار از گلوی هزاران مرد و زن مصری و تونسی و دیگر مسلمانان جهان  بر سر مستکبران بلند است . فریاد ملت های مسلمان بر سر حاکمان ظالمی چون مبارک و بن علی و دیگر دیکتاتورهای ستمگری است  که همه در یک موضوع مشترک هستند . نقطه اشتراک همه این حاکمان ، حمایت آمریکا و صهیونیسم از آنهاست. این حاکمان ستمگر به پشتوانه حامیان غربی خود ، به مردم ستم می کردند و هرگونه اعتراضی را به شدت سرکوب می نمودند .

کسانی که از امثال بن علی و حسنی مبارک حمایت می کردند و می کنند ، همانهایی هستند که در فتنه 88 با تمام توان از میرحسین موسوی و دیگر فتنه گران حمایت کردند. اگر ذره ای غیرت ایرانی  و انسانیت در وجود سران فتنه بود ، از شرم حمایت افرادی چون نخست وزیر اسرائیل و رئیس جمهور آمریکا و حتی مبارک خائن باید آرزوی مرگ می کردند.

حال چه شده است که موسوی خائن و کروبی مزدور  از قیام مردم مصر و تونس  بر علیه حامیان جریان فتنه  دفاع می کنند و درخواست برگزاری راهپیمایی مطرح می نمایند ؟ درخواست مجوز برای راهپیمایی در دفاع از مردم مصر توسط این دو مزدور  آنقدر مضحک است که حتی ساده لوح ترین افراد هم نیت پشت سر آن را می داند.بطور قطع مردم اجازه ی هیچگونه تحرکی به این منافقان نخواهند داد ولی همه می دانند که اگر این فرصت در اختیار آنان قرار گیرد مردم مصر و تونس را فراموش کرده و به اغتشاش و سر دادن شعارهایی بر علیه نظام و انقلاب خواهند پرداخت.

در آستانه سال روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران این دو خائن به امام و انقلاب بیانیه ای صادر کردند و توهم و دروغ های خود را بار دیگر منتشر ساختند.در این بیانیه بسیار سعی شده دروغ ها وتهمت هایی که به نظام زده می شود را در پس جملاتی احساسی  پنهان کنند تا معدود همراهان آنها متوجه کذب بودن مطالب نشوند.

این دو فتنه گر در بیانیه خود اوضاع کنونی انقلاب را به اوضاع بعد از کودتای 28 مرداد تشبیه کردند . اما گویا  فراموش کردند که کودتای 28 مرداد به وسیله حامیان امروز آنها به وجود آمد. آمریکا که در آنروز با بوجود آوردن کودتای 28 مرداد دیکتاتوری را برای مردم ایران به ارمغان آورد اینبار با جنگی نرم و با استفاده از چهره هایی شناخته شده چون موسوی قصد نابودی انقلاب  اسلامی را داشت . اما اینبار مردم با اقتدا به رهبر خود در مقابل کودتا گران ایستادند وامید آمریکا و مزدورانش را برای تکرار کودتایی دیگر به یأس تبدیل کردند.

حقد و کینه این دو مزدور از شکست در برابر مردم و رهبری به قدری است که با بی شرمی انقلابی که با خون پاک هزاران شهید به ثمر نشست را با حکومت ستمشاهی مقایسه می کنند و تنها تفاوت آن را موروثی نبودن آن می دانند.

نکته قابل توجه در این بیانیه دعوت از بسیج و سپاه و نیروی انتظامی است. ترس از این سه ارگان نظامی به خصوص بسیج مردمی ، چنان اندام نیمه جان فتنه را به لرزه انداخته که پس از بیان تهمت  و افترا  و نسبت دادن مشارکت در  تقلب به آنها ، اکنون از در دوستی وارد شده و خواهان حمایت و پیوستن این ارگانها به جریان فتنه شده اند. نیروهای غیوری که تنها اطاعت از رهبری جلوی خشمشان از سران فتنه را گرفته و  منتظر یک اشاره رهبر خود  هستند تا طومار فتنه و فتنه گران را در هم پیچیده و این لکه ننگ را از دامان پاک انقلاب بزدایند.

در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، ملت غیور ایران بی صبرانه منتظر خلق حماسه ای دیگر و تجدید بیعتی با امام و رهبر خود هستد تا مزدوران حقیر داخلی و اربابان خارجی آنها بدانند که پیوند مردم ، انقلاب و رهبری ناگسستنی است.

بهمن و ايجاد خط انحرافي فتنه‌گران 

 

برخی افراد و گروه های فریب خورده و در رأس آنان سران فتنه‌گر، که خروج خود از خط انقلاب را به اثبات رسانده و خط آمریکا و استکبار را پیش گرفته اند، تلاش می کنند که به جای حضور در روز 22 بهمن، به ياد ماندني ترين روز تاريخ يك صد ساله اخير ايران، روز دیگری را به بهانه دفاع از قيام مردم کشورهای مصر، تونس و... به خیابان ها بیایند تا...

در سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، روز جمعه 22 بهمن ماه 89، طیف های مختلف مردم و گروه های مختلف سیاسی، اعلام کرده اند که در راهپیمایی و بزرگداشت سالگرد انقلاب اسلامي حضور می یابند تا با دستاوردها و ارزش های انقلاب، رهبر کبیر انقلاب، امام خميني و نيز رهبر معظم انقلاب آیت الله خامنه ای تجدید میثاق کنند.
 
 
آن چه در سالگرد سی و دومین سالگرد انقلاب متفاوت از سال های قبل احساس می شود این نکته اساسی است که دو نسل بعد از انقلاب در کنار نسل انقلاب، که در سال های 56 و 57 در پیروزی انقلاب اثر گذار بوده اند با همان شور و حال روزهای انقلاب در خیابان های شهرهای مختلف کشور، و در تهران در میدان آزادی حاضر می شوند تا بار ديگر با آرمان‌هاي والاي انقلاب اسلامي تجدید پیمان کنند. در حقيت به تعبير رهبري نسل جوان حاضر كه دوران انقلاب و مبارزات آن را نديده به همان اندازه‌اي به مباني و مبادي انقلاب اسلامي التزام دارند كه نسل اول انقلاب.
علاوه بر حضور نسل های مختلف، حضور گروه های سیاسی مختلف سیاسی در اين مراسم باشكوه ملي و اسلامي و در کنار هم نيز حائز اهميت است. اگر چه اين گروه‌هاي سياسي در مسائل جاری و روزمره زندگی اجتماعی  و سیاسی ممكن است با هم اختلاف نظراتي داشته باشند، اما همگان به نقطه‌ي عطف اين روز بزرگ اذعان دارند.
 
 
 
 

همچنین تفاوت سی و دومین سالگرد انقلاب اسلامي با سال های قبل این نکته اساسی است که مردم ایران در حمایت از انقلاب و آرمان های اسلامی، انسان دوستانه و عدالت خواهانه مردم تونس، یمن، مصر و کشورهای مختلف اسلامی که گرفتار دیکتاتوری و رؤسای جمهور مادام العمر خود هستند، به صحنه می آیند تا پشتیبانی انقلاب و مردم ایران از انقلاب  این کشورها را نشان دهند و اعلام کنند که انقلاب اسلامی ایران با ریشه ها و دستاوردهای سی و دوساله خود، تجارب و دستاوردهای خود را به مردم این کشورها انتقال می دهد تا در ایجاد نظام مردم سالاری دینی در این کشورها از آن بهره مند شوند.

بهره‌گيري از الگوي مبارزات انقلاب اسلامي در اين كشورها اگر چه به زعم سران كشورهاي غربي خوشايند نيست اما امري است كاملا مشهود و هويدا كه هر وجدان بيدار و عقل سليمي مي‌تواند آن را دريابد.

در کنار این شیرینی و گوارایی سی و دو سال حمایت و تلاش و پشتیبانی مردم و گروه های سیاسی از انقلاب اسلامی و  تجدید میثاق مردم با انقلاب و رهبري آن، برخی افراد و گروه های فریب خورده و در رأس آنان سران فتنه‌گر، که خروج خود از خط انقلاب را به اثبات رسانده و خط آمریکا و استکبار را پیش گرفته اند، تلاش می کنند که به جای حضور در روز 22 بهمن، به ياد ماندني ترين روز تاريخ يك صد ساله اخير ايران، روز دیگری را به بهانه دفاع از قيام مردم کشورهای مصر، تونس و... به خیابان ها بیایند تا نیات شوم خود را دنبال کنند. بر این اساس فتنه‌گران به جای حضور  در کنار مردم، تلاش می کنند تا روز 25 بهمن با هدف ایجاد آشوب و تفرقه دست به تجمع بزنند. در حقيقت ئفاع از مردم مصر و تونس پوششي است براي رسيدن به اهداف معاندانه اين جداشده‌هاي از مردم و ملت.
 
 

بر این اساس کسانی که صف خود را از ریشه های اصلی انقلاب و مردم جدا کرده اند و متصل به دشمنان اين نظام و كشور شده‌اند، در واقع آب به آسیاب دشمن ریخته اند و با این کار خود هدفي ندارند جز عملي كردن دستورات رهبران خارجي خود در آمريكا و اسرائيل و انگليس.

اما باید توجه داشته باشند که مردم عزيز ايران به اعمال واهي این افراد فتنه‌گر توجهی نداشته و همواره در خط انقلاب و ولايت باقی می مانند كه نه تنها اجازه





:: بازدید از این مطلب : 497
|
امتیاز مطلب : 296
|
تعداد امتیازدهندگان : 86
|
مجموع امتیاز : 86
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
حمید در تاریخ : 1389/11/21/4 - - گفته است :
خوشم میاد خودتون تو توهمید بعد به ما میگید متوهم.
شماها فعلا دارید تو دنیای خودتون سیر میکنید.
(از تمام دنیا جلو افتادیدو همه ی دنیا دارن یبچاره میشن.)
برید فوتبالی که کشتید رو جنازش رو جمعو جور کنید.
همشم میگید قطبی قطبی.
حناتون دیگه رنگی نداره.
همه میدونن قطبی ته مربی بود.فقط بیچاره نمیتونست معجزه کنه.
مگه میشه با این همه مدیر نا لایق معجزه کرد؟اونم تنهایی.
به هر حال این فقط یک مورد از آشایی بود که واسه ما تو این مدت پخته شد.
دیگه خدافظ.
به امید سربلندیه ایران.حالا هرکی میخواد رئیس باشه.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: