نوشته شده توسط : کمالی

 

آغاز جلسه ويژه هدفمندي يارانه‌ها در بانك مركزي از ساعتي پيش

بانك مركزي ساعتي پيش مديران عامل بانك‌ها را براي حضور در جلسه ويژه‌اي با موضوع آمادگي براي اجراي هدفمندي يارانه‌ها به ساختمان ميرداماد فراخواند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبري فارس «توانا» براساس اطلاعات كسب شده از سوي بانك‌ها، امروز مديران عامل بانك‌ها از نخستين ساعات صبح در جلسات متفاوت به ترتيب با وزير اقتصاد و مسئولان اين وزارت‌خانه و همچنين رئيس كل بانك مركزي و معاونان وي حضور پيدا كرده و در حال بررسي جزئيات اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها و نقش بانك‌ها در اين بين هستند.
شنيده‌هاي خبرنگار فارس حاكي‌است ابتدا جلسه در وزارت اقتصاد و به دنبال آن در بانك مركزي برگزار شده است. هم‌اكنون مديران عامل بانك‌ها در بانك مركزي حضور دارند.
اجراي هدفمندي يارانه‌ها و اجازه برداشت يارانه‌ها از حساب‌ها طي روزهاي آتي، موضوع اين جلسات اعلام شده است.
هم‌اكنون مسئولان بانك مركزي با مديران عامل بانك‌ها در جلسه ويژه‌اي در اين ساختمان مشغول بحث و گفت‌وگو پيرامون اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها هستند.
در همين باره يك مقام آگاه به خبرنگار باشگاه خبري فارس «توانا» گفت: مسئولان وزارت اقتصاد در ساعات پاياني سه‌شنبه هفته گذشته به بانك‌ها اعلام كرده بودند كه بايد در نهايت آمادگي قرار گيرند چراكه ممكن است همان شب اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها كليد بخورد.
اين مقام آگاه تأكيد كرد: البته درخواست مسئولان بانكي اين بود كه به منظور جلوگيري از بوجود آمدن برخي مشكلات فني، اين قانون از دهم تا بيستم ماه جاري به اجرا در بيايد كه اين امر محقق نشد.
به گزارش فارس، پيش از اين نيز مسئولان اجرايي كشور اعلام كرده بودند بزودي هدفمندي يارانه ها با اعلام جزئيات آن توسط رئيس جمهوري در يك برنامه تلويزيوني آغاز مي شود.
بنابر اعلام پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، محمود احمدي نژاد شنبه 27 آذر در گفت وگوي مستقيم تلويزيوني بعد از اخبار سراسري ساعت 21:00 شبكه يك سيماي جمهوري اسلامي ايران، با مردم به تشريح مسائل مهم كشور و موضوع هدفمند كردن يارانه ها خواهد پرداخت.
به گزارش فارس، پيشتر رئيس جمهوري در تاريخ دوم آذر ماه امسال در جمع مردم زنجان اعلام كرد در آينده‌اي نزديك، توضيحات كاملي ‌درباره هدفمندكردن يارانه‌ها به ملت ايران ارائه خواهد داد.
اين در حالي است كه محمدرضا رحيمي معاون اول رئيس جمهور نيز در تاريخ 13 آذر ماه در مراسم افتتاح نخستين نمايشگاه راه و ترابري و صنايع وابسته به قانون هدفمندكردن يارانه‌ها اشاره كرد و گفت: به زودي با اعلام رئيس جمهور اين قانون به مرحله اجرا خواهد رسيد.
وي همچنين امروز در مراسم معارفه وزير جديد امور خارجه از اجراي اين قانون در آينده نزديك خبر داد.

تروریستهای خداجوی

شنیده شده محسن سازگارا ، جاسوس ومنافق فراری وعضو تیم جورج بوش در یک اظهار نظر ابلهانه در پاسخ به سئوال مجری تلویزیون آمریکا در رابطه با حرکت تروریستی چاه بهار ، که چرا اینها حاضر شده اند با کمربند انتحاری خود ومردم را نابود کنند ، گفته است " اینها همه بر می گردد به تبعیض هایی که حکومت در حق مردم می کند وبه این شکل این ظلمها سر باز می کند . مجری به وی می گوید ، ولی در جریان 11 سپتامبر هیچ ظلمی به کسانی که این عمل تروریستی را انجام داده اند نشده بود ، لذا نمی توان گفت تروریست برای تبعیض یا ایدئولوژی اینکار را می کند ،  سازگارا که مشخص بود انتظار این مطلب را نداشت با من من کردن گفت ، این رژیم به قومییتها دارد ظلم می کند ، بین مذاهب فرق می گذارد و مدیریت غلط و فشارها باعث این حوادث بوده است ، سازگارا که سعی می کرد حرکت تروریستی چاه بهار را که به تحریک آمریکا وتوسط گروه های سلفی پاکستان وبرای ایجاد تنش و راه انداختن جنگ میان شیعه وسنی طراحی شده است را به نوعی یک اقدام ایدئولوژیک مطرح کند ، در ادامه گفت ، بهر حال رژیم را مقصر می دانم.

ملاحظه : اقدام تروریستی زاهدان از جنس اقداماتی است که در افغانستان وعراق برای ایجاد ناامنی و جنگ بین شیعه وسنی از سوی آمریکا طراحی شده است و توسط مزدوران وهابی اجرا می گردد ، توجیهات امثال سازگارا در حقیقت مشروعیت دادن به این جنایات می باشد ، دقیقا مانند جنایاتی که در عاشورای 88 در تهران بوقوع پیوست و میر حسین موسوی با خداجو خواندن تروریستها و طبیعی دانستن این جنایات به آن مشروعیت داده بود.

دست وهابیت در آستین غرب تروریست

وهابیون کار آموزش نیروهای جندالشیطان، انتقال کمک‌های مالی سرویس‌های جاسوسی به این گروهک تروریستی را بر عهده دارند.

جعفر تکبیری: جندالشیطان مسئولیت حادثه چابهار را پذیرفت... خبری که دور از انتظار نبود. چراکه برای افراد رسانه‌ای عادت شده است که اخبار این گروهک تروریستی را از شبکه العربیه تریبون رسمی وهابیون دریافت کند. گروهکی که اگرچه با اعدام سرکرده‌شان روندی رو به اضمحلال را سپری می‌کند اما سران میانی آنها با کمک دستگاه‌های جاسوسی تلاش می‌کنند با اقدامات تروریستی کور، آن هم علیه مردم بی‌گناه، خود را همچنان زنده نشان دهند. این بار نیز همانند قبل هدف تروریستهای جندالشیطان مراسم‌های مذهبی اهل تشیع و مردم شرکت کننده در این مراسم‌ها بود تا در کنار این عرض اندام بتوانند آرزوی دیرینه سرویس‌های جاسوسی بیگانه در خصوص ایجاد اختلاف مذهبی در ایران را محقق کنند.

تلاش دیرینه برای ایجاد اختلاف شیعه و سنی

نگاهی به عملکرد این گروهک تروریستی در سیستان و بلوچستان موید این مطلب است که سرویس‌های جاسوسی بیگانه می‌کوشند با بهره گیری از این بازوی خود در شرق ایران پروژه اختلاف افکنی میان شیعه و سنی را به مرحله اجرا برسانند. ترور حجت الاسلام مهدی توکلی یکی از روحانیون شیعه در شهر خاش، ایجاد درگیری مسلحانه در مدرسه علمیه اهل تسنن در شهرستان ایرانشهر، ترور مولوی شیخ علی دهواری امام جمعه اهل سنت مسجد صدیق اکبر شهرستان سراوان، ایجاد انفجار در مسجد الغدیر زاهدان، حمله انتحاری به مسجد علی‌بن‌ابیطالب شهر زاهدان، حمله انتحاری به نشست سران قبایل در شهرستان سرباز، حمله انتحاری به مسجد جامع زاهدان و نهایتا حمله انتحاری به مراسم عزاداری در تاسوعای امسال تنها گوشه ای از تحرکات این گروهک تروریستی برای ایجاد درگیری و نزاع میان شیعیان و اهل تسنن است. تحرکاتی که تاکنون صدها شهید و مجروح برجای گذاشته است.

اما نکته جالب در این میان این است که این گروهک تروریستی که ادعای دفاع از حقوق قوم بلوچ و اهل تسنن را داشته و دارد، در بیشتر مواقع بدون توجه به اهداف و شعار خود حملات خود را متوجه اهل تسنن می‌کنند و از همه مهمتر در تمامی موارد مردم بیگناه سیستان و بلوچستان طعمه افکار پلید این گروهک می‌شود. بنابراین از زمان شکل گیری این گروهک تروریستی در سال 82 تاکنون به خوبی قابل مشاهده است که مهمترین برنامه این گروه تندرو ایجاد اختلاف میان شیعیان و اهل تسنن است.

وهابیت یکی از شاخه‌های حمایت از جندالشیطان

بی شک در یک تحلیل واقعی این عملیات های تروریستی، بی شک در ایدئولوژی منحرف و تفکر فاسد وهابی نیز ریشه دارد. اینکه انسانی که ادعای مسلمانی دارد حاضر شود خود را در میان مردم بیگناه منفجر کند نشانگر جهل مرکب و عمق حماقت آموزه های این نحله منحرف است. جریانی که به راستی یکی از عوامل اصلی مخدوش کردن چهره اسلام در جهان شده است چراکه آنها به عنوان یک جنبش تروریستی و سازمانی بسیار نزدیک به مافیا عمل می کند.

این جنبش شوم که با پولهای بی حساب آل سعود زنده است یکی از مهمترین دشمنان وحدت شیعه و سنی هستند به گونه‌ای که حتی مورد تکفیر جریان اهل تسنن قرار دارند. جریان وهابیت هم اکنون به عنوان یکی از مهمترین حامیان گروهک تروریستی جندالشیطان است و به عنوان حلقه واسط برقرار کننده ارتباط میان این گروهک و سرویس‌های جاسوسی غربی عمل می‌کند. از طرف دیگر وهابیون که توانسته‌اند به واسطه حمایت از تروریستهای طالبان نفوذ زیادی در پاکستان پیدا کنند، کار آموزش نیروهای جندالشیطان، انتقال کمک‌های مالی سرویس‌های جاسوسی به این گروهک تروریستی و از همه مهمتر ارائه برنامه‌های تروریستی به آنها را بر عهده دارند.

شاید مهمترین شاخصه وهابیون اقدامات تروریستی انتحاری است که شنیدن اخبار این اقدامات توسط آنها در عراق، افغانستان و پاکستان موضوعی عادی شده است. فرقه وهابیت با القا تفکرات دروغین به نیرو‌های خود آنها را به نام دین وادار به خودکشی و دیگر کشی می‌کنند.

در کنار این وهابیون که جندالشیطان شاخه داخلی آنها است، در کنار این شستشوی مغزی با ارائه وعده‌هایی نظیر پرداخت پولهای کلان به بازماندگان عاملین انتحاری و همچنین انتقال آنها به کشورهای اروپایی عاملین خود را به این کار غیرانسانی وادار می‌کنند که خود این موضوع بیان کننده این حقیقت تلخ است که اکثر این افراد از اقشار فقیر هستند. بنابراین با درنظر گیری تمامی این موارد می‌توان در کنار ردپاهای دیگر، جای پای محکم وهابیون را در اقدامات تروریستی چابهار به خوبی دید.

غربی‌ها همچنان متهمین ردیف اول

اما پیش کشیدن نام وهابیون در حمایت از جندالشیطان نمی تواند کمرنگ کننده اتهامات غربی‌ها در حوادث اخیر کشورمان باشد. چراکه سرویس‌های جاسوسی غربی به ویژه سیا و ام آی 6 مهمترین حامیان گروهک تروریستی جندالشیطان هستند. این موضوعی است که عبدالمالک ریگی سرکرده معدوم این گروهک تروریستی در اعترافات خود به آن اشاره کرده است.

ریگی معدوم در اعترافات خود به صراحت گفته بود که مقامات نظامی و امنیتی آمریکا چندین نوبت با وی ملاقات کرده بودند و کمک‌های مالی و نظامی زیادی را به وی و گروهک تحت نظرش ارائه کرده بودند. حتی این موضوع تا آن حد پیش رفته بود که نیروهای آمریکایی قول مساعد در خصوص ارائه پایگاه نظامی به این گروهک در خاک قرقیزستان داده بودند. وی همچنین اعتراف کرده بود که عوامل آمریکایی به وی گفته بودند ایران راه خود را می رود و در شرایط فعلی اکنون موضوع ما ایران است ، نه القاعده و طالبان.

بنابراین با این تفاسیر نباید به محکومیت‌ حادثه تروریستی چابهار توسط مقامات امریکایی، انگلیسی و فرانسوی توجه کرد،‌چراکه آنها می‌کوشند از این طریق رد پای خود را از وقایع تروریستی ایران پاک کنند. بی شک آن چیز که طی ماه‌های اخیر در حوادث تروریستی به خوبی قابل مشاهده است، تلاش سرویس‌های جاسوسی غرب برای ایجاد نا امنی در داخل خاک ایران است چراکه آنها به این نکته واقف هستند که فشارهای سیاسی و تحریم‌های اقتصادی به هیچ وجه نمی‌تواند مانعی بر سر راه پیشرفت ایران باشد.

بنابراین با ترور دانشمندان کشور و از دیگر سو مردم بیگاه می‌کوشند روند زندگی عادی مردم را مختل کنند تا شاید از این طریق سدی در راه پیشرفت ایران ایجاد کنند و شاید بعید نباشد که آسیب رساندن به مقامات برجسته ایرانی نیز در دستور کار انها باشد. موضوعی که لزوم هوشیاری هرچه بیشتر نیروهای امنیتی را می‌طلبد.

برنامه‌ريزي فراكسيون انقلاب مجلس براي بزرگداشت باشكوه‌ حماسه 9 دي

هيئت رئيسه فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس در نشست امروز خود براي بزرگداشت هر چه باشكوه‌تر حماسه 9 دي برنامه‌ريزي مي‌كند.

هامون نیوزحجت‌الاسلام حميد رسايي سخنگوي فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار ان  از نشست عصر امروز هيئت رئيسه اين فراكسيون براي بررسي روند

فعاليت‌هاي فراكسيوني اعضاي اين تشكل پارلماني اصولگرا خبر داد.

وي برنامه‌ريزي جهت بزرگداشت هر چه باشكوه‌تر سالروز حماسه 9 دي 88 و بررسي مسائل جاري مجلس را دستور كار جلسه امروز هيئت رئيسه فراكسيون انقلاب اسلامي عنوان كرد.

بسيجيان در اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها به دولت كمك كنند

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها گفت: بسيجيان مي‌توانند آثار سازنده اين طرح را در تحقق عدالت و پيشرفت اقتصاد كشور براي عموم مردم تبيين كنند و از هر فرصتي براي كمك به دولت و تحقق درست اين طرح استفاده كنند.

سردار محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به طرح هدفمندي يارانه‌ها اظهار داشت: اجراي طرح هدفمند كردن يارانه‌ها يك گام بلند به سوي تحقق عدالت و رفع تبعيض‌هاست لذا همه بايد در اجراي صحيح آن به درستي كمك كنيم. براين اساس انتظار مي‌رود عموم بسيجيان آثار سازنده هدفمند كردن يارانه‌ها را در تحقق عدالت و پيشرفت اقتصاد كشور تبيين كنند.

وي افزود: ساكنان برخوردار در شهرهاي بزرگ قطعاً مي‌پذيرند كه برخورداري از ثروت‌هاي ملي حق همه مردم ايران است يعني آنهايي هم كه در شهرهاي كوچكتر و نقاط محروم زندگي مي‌كنند نبايد از اين حق محروم باشند زيرا ما همه مردم يك كشوريم و بايد شادي‌ها و برخورداري‌ها را با هم تقسيم كنيم.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين در ادامه تصريح كرد: هدفمند كردن يارانه‌ها علاوه بر آثار بسيار مثبت بر اقتصاد كشور، خيلي از مشكلات اساسي را هم حل مي‌كند، به عنوان مثال روزانه ميليون‌ها ليتر سوخت از كشورمان قاچاق مي‌شود و ثروتي كه متعلق به همه مردم ايران است روانه جيب چند قاچاقچي مي‌شود، بنابراين وقتي اختلاف قيمت سوخت ما با كشورهاي همسايه كم شود، غارت اين ثروت خدادادي نيز توسط قاچاقچيان متوقف خواهد شد.

نقدي در بخش ديگري از سخنانش خاطرنشان كرد: با اين اقدام بسياري از رانتخواري‌هايي هم كه افراد فاسد و سوء‌استفاده‌گر بخاطر اختلاف قيمت‌هاي واقعي با قيمت‌هاي يارانه‌اي مي‌توانند داشته باشند، بر مي‌افتد و بجاي آن، مبلغ ناشي از اختلاف قيمت‌ها مستقيم به جيب مردم مي‌رود.

وي افزود: مهم‌ترين اثر مثبت اين طرح، اصلاح الگوي مصرف و صرفه جويي ذخاير ملي است به عبارت ديگر ما به عنوان يك فرد مسلمان وظيفه داريم جلوي چنين اسراف‌هايي را بگيريم.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با تأكيد بر اينكه طرح هدفمند كردن يارانه ها يكي از بهترين راه‌هاي جلوگيري از اسراف است، خاطر نشان كرد: در اين رابطه بسيجيان مي‌توانند آثار سازنده هدفمند كردن يارانه‌ها را در تحقق عدالت و پيشرفت اقتصاد كشور براي عموم مردم تبيين كنند و از هر فرصتي براي كمك به دولت و تحقق درست اين طرح استفاده كنند تا همه مردم بويژه رانندگان عزيز و متوليان حمل و نقل عمومي در اين طرح مشاركت فعالانه اي داشته باشند و نقش خود را به خوبي ايفا كنند.

پروژه امنیتیMI6 در سایت آقازاده آشوبگر کلیدخورد


 

سایت منسوب به آقازاده آشوبگر در ماههای اخیر پروژه مرجع سازی را که مدتها قبل ازسوی جریان فتنه کلید خورده بود را به شدت پیگیری می کند.

به گزارش کلمه  طی چند ماه گذشته برخی از چهره ها و عناصروابسته به برخی جریان های سیاسی که در جریان انتخابات 88 بر لبه تیغ حرکت نمودند  با سفر به قم به دنبال کلید زدن دورجدید فعالیت های خود به نفع جریان فتنه هستند.

تلاش برای«مرجع سازی»و فضا سازی و ذهنیت سازی برای برخی از روحانیون از جمله اهداف این حرکات می باشد. اختلاف افکنی دینی یکی دیگر از اهداف استراتژیک و دراز مدت سرویسهای اطلاعاتی بریتانیا برای ایجاد تفرقه در بین امت اسلامی چه اهل تشیع و چه تسنن بوده است و یکی دیگر از شیوه های معمول در سیاست استعمار پیر  وزن دادن بی دلیل به روحانیتی بوده که مصداق بارز اسلام آمریکایی هستند.

سرویس اطلاعاتی انگلیس که سابقه طولانی در پروژه های به ظاهر دینی دارد 2 محور فرقه سازی و مرجع سازی را سالهای طولانی است که پیگیری می کند و هر ازگاهی با فرقه های جدید و مراجع قلابی جامعه شیعه را بوسیله تبلیغات پرهجمه رسانه ای تحت تاثیر قرار می دهد که البته امروز برخی رسانه ای داخلی وظیفه تبلیغاتی این جریان امنیتی را عهداه دار شدند.

درهمین راستا بازوهای رسانه ای جریان فتنه که اخیرا با پوششهای جدید وارد فضای رسانه ای شده اند  با مطرح کردن افراد مختلف درصدد حرکت درمسیر این پروژه می باشند. از جمله این رسانه ها سایت منسوب به آقازاده آشوبگر می باشد که به شدت پیگیر پروژه مرجع سازی می باشند. این رسانه ها با مطرح کردن بی دلیل برخی چهره ها که بعضا در سطوح متوسط به بالای دروس حوزوی می باشند در صدد هستند برای ایام آتی مراجعی از جنس آنچه خود می خواهند به جامعه تزریق نمایند.

کشورهایی نظیر آمریکا و انگلیس که در پی ضربه زدن به اسلام  و نهایتاْ نابود کردن اسلام ، هستند سه موضوع آنها را از همان ابتدا  بسیار آزار می داد : خون امام حسین (ع)، نگاه مهدوی و سر انجام چیزی که این دو را در زمان غیبت به هم پیوند می دهد یعنی مرجعیت.

در حوزه اول ( خون امام حسین(ع)) بر روی عزاداری، نحوه ی عزاداری ، نوع مداحی و... کار کردند که اکنون مثال های بارز آن به روشنی قابل مشاهده است. در حوزه دوم (نگاه مهدوی) : تاسیس فرقه ضاله بهاییت که موسس آن ابتدا ادعا کرد امام زمان است سپس مدعی شد خداست. یا مثال دیگری که می توان در این حوزه به آن توجه کرد مسأله ای است که در چند سال اخیر به وقوع پیوسته و افرادی ادعای پیغمبری و امام زمان بودن می‌کردند که بعضی از آن ها از سوی دشمنان ساپورت می‌شدند و ...

اما سرانجام مرجعیت دشمنان در این زمینه توجه خود را روی مرجع سازی متمرکز کردند. اصل مرجع سازی از اوایل اسلام مورد توجه دشمنان اسلام بوده است. بعد از پیامبر اکرم (ص) ثقیفه ای تشکیل دادند و به جای امام علی (ع) مرجعی دروغین (ابوبکر) ساختند. و این مرجع سازی پیوسته ادامه پیدا کرد و گسترش یافت تا به واقعه کربلا انجامید.

در واقع، واقعه ی کربلا محصول مرجع سازی است.این مرجع سازی پیوسته ادامه یافت تا عصر حاضر که بیشترین مرجع سازی در این عصر در دوران اصلاحات صورت گرفت هم اکنون نیز  برخی افراد به همراه بازوهای رسانه ای درسمت اهداف انگلیس و دشمنان گام بر می دارند.

ماموریت ویژه منافقین برای هدفمندی یارانه ها

او که بیم داشت نام خود را فاش کند به خبرنگار البرز گفت: به چند نفر از اعضای این گروهک ماموریت داده شده تا در پوشش گردشگر وارد کشور شده و به مناطق محروم بروند تا به بهانه گشت و گذار از آثار فقر و محرومیت در مناطق مختلف کشور عکس و فیلم تهیه کنند و اگر امکان داشت با برخی افراد بی بضاعت نیز مصاحبه کنند.

گروهک ستیزه جوی مجاهدین خلق که در ادبیات مردم ایران منافقین نامیده می شوند برای حفظ حیات انگل گونه خود به ماموریتی جدید از سوی بیگانگان گماشته شده اند.

نهضت سبز نبوی : به گزارش البرز ماموریت ویژه این گروهک در آستانه فروپاشی مربوط به برنامه هدفمندی یارانه ها در ایران است. و این بار وطن فروشان خوش خدمت به بیگانگان باید تصاویری از ایران برای رسانه های بیگانه تهیه کنند.

این اطلاعات را یکی از اعضای بریده از منافقین در سوئد در اختیار البرز نیوز قرار داده است. او که بیم داشت نام خود را فاش کند به خبرنگار البرز گفت: به چند نفر از اعضای این گروهک ماموریت داده شده تا در پوشش گردشگر وارد کشور شده و به مناطق محروم بروند تا به بهانه گشت و گذار از آثار فقر و محرومیت در مناطق مختلف کشور عکس و فیلم تهیه کنند و اگر امکان داشت با برخی افراد بی بضاعت نیز مصاحبه کنند.

این فرد که یک خانم سی و پنج ساله است توضیح داد برخی از کسانی که در داخل کشور با این گروهک ارتباط پنهانی دارند از هفته های گذشته مشغول اجرای این دستورات بیگانگان هستند و قرار است فیلم ، عکس و مصاحبه ها به شکلی که دل مخاطب را به در آورد و نشان دهنده ناکارآمدی طرح دولت برای هدفمندی یارانه ها باشد در تلویزیونهای بیگانه از جمله بی.بی.سی فارسی و شبکه وی.او.ای (صدای آمریکا) به نمایش درآید.

گزارش البرز حاکی است گروهک مسعود رجوی که به دلیل تنگناهای مختلف مالی و سیاسی در آستانه فروپاشی و انحلال از درون قرار گرفته برای ادامه حیات ناپاک خود با تحت فشار قرار دادن اعضای این گروهک آنان را به اجرای اوامر بیگانگان و خیانت چندباره به سرزمین مادری مجبور می کنند.

البرزنیوز به زودی حقایق تکان دهنده ای از اوضاع جدید منافقین در غرب اروپا منتشر خواهد

 

هدفمندي يارانه‌ها و قيمت محصولات اساسي

 

 

 

 

 

 

اجراي قانون هدفمندسازي يارانه‌ها و رشد هزينه‌هاي توليد به همان نسبت نيز افزايش قيمت فروش كالاهاي توليدي را به دنبال خواهد داشت.

هامون نیوزبهروز فروتن - مسوول مركز تحقيقات صنايع غذايي،  با بيان مطلب بالا افزود: طبيعي است كه افزايش‌ هزينه‌هاي ناشي از اجراي قانون هدفمندسازي يارانه‌ها بايد به‌گونه‌اي جبران شود و توليدكنندگان مجبور به افزايش قيمت براي جبران آن هستند.

وي با بيان اين‌كه نمي‌شود هزينه‌هاي توليد افزايش يابد، اما به عنوان مثال رب گوجه‌فرنگي همچنان به قيمت قبلي عرضه شود، خاطرنشان كرد: بنابراين توليدكنندگان نه عامل گراني، بلكه حامل افزايش قيمتي هستند كه در طول زنجيره توليد كالاي نهايي مانند افزايش نرخ مواد اوليه، هزينه‌هاي انرژي، دستمزد، بيمه و ماليات روي داده است.

وي ادامه داد: بنابراين در صنايعي همچون فرآوري مواد غذايي، دولت بايد با اقداماتي از توليدكنندگان حمايت كرده و با جبران افزايش هزينه‌هاي ناشي از اجراي قانون هدفمندسازي يارانه‌ها، مانع از افزايش قيمت برخي محصولات اساسي شود.

فروتن تصريح كرد: اگر قرار است حامل‌هاي انرژي به نرخ‌هاي بين‌المللي عرضه شود، از آن سو نيز بايد تدابيري انديشيده شود تا سطوح درآمدي مردم و بنگاه‌ها نيز متناسب با استانداردهاي بين‌المللي تنظيم شود. در آن صورت اجراي قانون هدفمندسازي يارانه‌ها موفقيت‌آميز خواهد بود.

 

 

 

مسوول مركز تحقيقات صنايع غذايي:
احتمال افزايش قيمت وجود دارد

 

 





:: بازدید از این مطلب : 511
|
امتیاز مطلب : 423
|
تعداد امتیازدهندگان : 128
|
مجموع امتیاز : 128
تاریخ انتشار : 27 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: