نوشته شده توسط : کمالی

راهپيمايي با شكوه 22 بهمن 1389 در تهران
 
 

امضاي طومار براي محاكمه سران بازيچه فتنه در راهپيمايي 22 بهمن

راهپيمايان تهراني طوماري را به منظور درخواست محاكمه هرچه سريعتر سران فتنه 88 امضا كردند.

راهپيمايان تهراني در حالي كه به سمت ميدان آزادي تهران حركت مي‌كنند عكس‌هايي از بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي و رهبر معظم انقلاب و همچنين پرچم‌هاي جمهوري اسلامي در دست دارند.
همچنين راهپيمايان تهراني در محكوميت فتنه سران فتنه بعد از انتخابات طوماري امضا كرده و خواستار محاكمه فتنه‌گران از سوي قوه قضائيه شدند.
راه‌پيمايان 22 بهمن امسال با امضاي طوماري كه در ميدان انقلاب تهران نصب شده است خواهان محاكمه سران فتنه 88 شدند.
براساس اين گزارش در اين طومار كه خطاب به آيت‌الله آملي لاريجاني رئيس قوه قضائيه تنظيم شده، تأكيد شده كه با توجه به عدم بازگشت سران فتنه و حاميان آنها از عملكرد و اقدامات يك سال و نيم گذشته خود، مردم خواهان محاكمه فوري اين افراد هستند.
اين طومار ضمن تاكيد بر خلع لباس مهدي كروبي و محمد خاتمي در محاكمه عادلانه ميرحسين موسوي، مهدي و فائزه هاشمي رفسنجاني، ميرحسين موسوي، محمد خاتمي و مهدي كروبي تاكيد شده است.
هم اكنون اين طومار در تقاطع خيابان‌هاي 16 آذر و انقلاب توسط راهپيمايان تهراني به امضا مي‌رسد.

 
 

حضور بيش از 400 خبرنگار خارجي براي پوشش خبري قدرت نرم عظيم ملت ايران

بيش از 400 ‌خبرنگار خارجي جشن سي‌ و دومين سالگرد ‌پيروزي انقلاب اسلامي ايران را به جهانيان مخابره مي‌كنند.

در راهپيمايي امروز جمعه 22 بهمن، بيش از 400 خبرنگار خارجي از رسانه‌ها و خبرگزاري‌هاي بين‌المللي حضور گسترده و ميليوني و فرياد استقلال و آزادي ملت ايران ‌در جشن سي و دومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران را به جهانيان ملت‌هاي دنيا مخابره مي‌كنند.

مردم تهران كه از ساعت‌هاي آغازين صبح امروز جمعه با وجود هواي سرد و بارش شديد برف در تهران در خيابان‌هاي منتهي به ميدان آزادي حضور يافتند، ‌با شور و اشتياقي وصف ناشدني ‌و در حاليكه تصاوير امام راحل(ره) و مقام معظم رهبري و پرچم‌هاي سه رنگ جمهوري اسلامي ايران را در دست دارند، در حال حركت به سمت ميدان بزرگ آزادي تهران هستند.

هم‌اكنون ميدان آزادي تهران مملو از جمعيت است و تا ساعتي ديگر نيز محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور در اجتماع عظيم و پرشور راهپيمايان تهراني سخنراني خواهد كرد.

 
 

شعار راهپيمايان 22 بهمن عليه فتنه‌گران در ميدان انقلاب

مردم تهران با شعار "مرگ بر فتنه‌گر " در راهپيمايي سي‌‌دومين بهار انقلاب اسلامي، خشم و انزجار خود را از فتنه‌گران داخلي و خارجي به نمايش گذاشتند.

راهپيمايان در راهپيمايي 22 بهمن و در سالروز گراميداشت سي‌‌دومين بهار انقلاب اسلامي با حضور پر شور در ميدان انقلاب عليه سران فتنه شعار دادند.

مردم تهران با شعار "مرگ بر فتنه‌گر "، "مرگ بر موسوي "، "مرگ بر كروبي " و "مرگ بر خاتمي " خشم و انزجار خود را از فتنه‌گران داخلي و خارجي به نمايش گذاشتند.

در حال حاضر مردم تهران از خيابان‌هاي كارگر جنوبي و شمالي در حال عزيمت به سمت ميدان انقلاب يكي از كانون‌‌هاي اصلي راهپيمايي 22 بهمن هستند.





:: بازدید از این مطلب : 581
|
امتیاز مطلب : 286
|
تعداد امتیازدهندگان : 84
|
مجموع امتیاز : 84
تاریخ انتشار : جمعه 22 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: